O nás

Společnost KAMPOS, s.r.o. má v současné době více než 220 zaměstnanců profesně rozdělených dle náplní jednotlivých divizí.  Společnost se profiluje jako zkušený, spolehlivý a profesionální partner v logistických, výrobních a obchodních aktivitách, nabízí zejména:

  • pronájem nebytových prostor v logistickém centru Kuřim, skladovou manipulaci a logistické služby
  • kompletní dodávky obalových materiálů
  • elektrovýrobu, montáž konektorů a výrobu kabelových svazků
  • výroba LED osvětlení
  • podsedky sitcard

Nahlédněte do zákulisí a podívejte se na naše firemní video.

HISTORIE SPOLEČNOSTI KAMPOS

Společnost KAMPOS, s.r.o. byla založena v roce 1998 jako montážní společnost a partner předního evropského výrobce elektronických součástek pro letecký a automobilový průmysl.

Po dvou letech úspěšné spolupráce rozšířila společnost portfolio o montáž kabelových svazků pro telekomunikace, automobilový a spotřební průmysl. Dále byla založena divize obalových materiálů zaměřená na veškeré produkty od balicích papírů, přes kartonáž až po sortiment obalových produktů z polyetylenu a polypropylenu.

Společnost KAMPOS, s.r.o., v roce 2003 zavedla a používá systém řízení jakosti dle EN ISO 9001:2000. Certifikát udělila mezinárodní společnost DET NORSKE VERITAS. V roce 2006 byl certifikát obhájen a rozšířen o oblast obchodu a logistických služeb.

Díky rozrůstajícím se poptávkám otevřela společnost KAMPOS, s.r.o., v roce 2004 výrobní provozovnu v Jedlové u Poličky a ještě v témže roce byla zřízena vlastní vnitrostátní doprava.

V roce 2005 odkoupila společnost celý areál současného kuřimského logistického centra (o rozloze 56 000 m2), čímž rozšířila podnikání o logistické služby, včetně skladové evidence a manipulace, údržby skladových, kancelářských a výrobních prostor, a pronájmu manipulační techniky.


Elektronická evidence tržeb (EET): Elektronická evidence tržeb je zde prováděna v BĚŽNÉM REŽIMU. Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen zaevidovat kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou platbu u správce daně online, v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.